Inte alls pepp

Jag vill inte alls åka till Stockholm imorgon. Jag vill sitta i pappas soffa, bläddra mellan alla kanaler, åka in till Marie. Koppla bort allt när jag tittar på Alfred som skrattandes springer(!) runt och säger "TITTA!" Så sjukt stor han har blivit. En glad kille det där!
Det som ska bli mysigt imorgon är att gå upp tidigt, åka in till mamma, sätta sig på tåget, äta frukost och sen luncha med henne i Stockholm.
sen ska det jobbas, dock bara 4 timmar, men jag känner inte alls för det. Jag vill bli av med vardagen i Stockholm, iaf just nu.
Sen kanske det vankas utgång med Amanda. Henne blir man glad av, så det kanske passar bra!? :)

Håkan på fredag, peppen är som bortblåst, allt känns ganska meningslöst just nu, jag kommer ju inte tro på ett ord han sjunger. "Du Ljuuuuuger" ska jag stå längst fram o bua. Näe, skämtosido. :)

Men gud, nu somnade pappa på en sekund, han bytte nyss kanal till rapport och höjde utav bara fan. Och nu sover han lite lätt. Snarkandes. Det kanske är där ifrån jag ärvt mitt snabba insomnande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0