Fredagen

Det var fruktansvärt skönt att äntligen somna igår, Ufouria gjorde att jag glömde bort att jag inte sovit mer än ca. 3 timmar, så vi låste fast oss framför datorn från 16-23. Med ett litet avbrott för kaffe på terassen. (8-bitars i all ära, men efter kaffepausen hade det såklart hakat upp sig och det var bara att börja om.)

Idag har vi grundat med en timmas spelande och snart väntar systemet. Kanske en sväng i en karusell och sen tror jag att Matilda skulle stå för midagsbjudning.

Sen kom det fram igår att Lisa, som jag gick gymnasiet med, bor i Gbg. Så det vore kul att hinna träffa henne också.
Sen inflyttningsfest och det här mlåter ju som världens längsta dag, härligt!

Nähä. puss.

Men gud, jag glömde nämna att där emellan spelar ju Håkan. Det är ju trots allt därför jag är här. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0