För gamla tiders skull.

På lördag är det Parkhallen i Tranås. vet ni vilka som kommer? Barbados.
Barbados på parkhallen i tranås är kanske det största som kan hända här omkring. Folk ifrån Mjölby (!) åker till Tranås för att gå på det där.
Folk i boxholm börjar förfesta klockan 16.00 för att hinna vara fulla till sista tåget går mot Tranås (21,01) sen att man får vänta på att stället öppnar i en halvtimma rör inte någon i ryggen. För det är Barbados...och det är på Parkhallen..och det är i Tranås.
Sen är det inte en jävel som kollar på Barbados, förutom de som står och råraggar på basisten eftersom att han är "sååå lik Dregen" (Jag fick ett svettband av honom en gång. ETT SVETTBAND, hur äckligt är inte det!) han har ju förmodligen legat med typ alla på stället vid det här laget och man undrar lite lätt: Är inte alla i barbados bögar? Det känns som det borde vara så.

Slutklämmen: Jag ska dit. Yes. Och på något lustigt sätt så känner jag in det här "Snart är det helg, hur kul ska vi ha"-pirret i magen och jag skulle nästan kunna säga att jag längtar, men bara nästan.

En flaska Aurora och två 7.0% cider borde drickas, för först då är det på riktigt. Och som jenny sa, jag borde fan planka in.


Bilden är ifrån ett helt annat tillfälle. Och jag undrar, hur fan ser vi ut? Och hur kul har vi?

Kommentarer
Postat av: drömmen

amen kära nån HAHAHA! Man ser rätt upp i hjärnan på mig.

Men vad var det vi skrattade så mycket åt nu igen?

2009-09-30 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0