Cupcakes

Jag är ju hemma hos Johanna i Örebro, om det inte nämnts tidigare. Jag fick lust att baka, så då fixade vi ingredienser till cupcakes och köpte fint strössel att ha på dom.
Det som är så himla härligt att göra sånt här med Johanna är att man behöver bara göra det roliga, när det är något som är lite jobbigt så säger jag bara "Du kanske kan göra det där" och så säger det bara vips så är det gjort.
Lite som att vara hemma hos en mormor eller farmor. Frest diskar och plockar fram och tillbaka med ingredienser och jag behövde bara sätta på mig förklädet och börja balta runt med alla skålar ochn vispar. Jag lekte Cookalong och blev görstressad. Men nu är det iaf snart klart och så småningom kommer det nog en bild ska ni se.

Kommentarer
Postat av: linn

Hur länge stannar du?

2009-09-20 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0