Altea ensam(ast)?

Igar lamnade johanna landet och nu ar jag sjalv tills torsdag morgon. Skont pa ett satt, att rensa huvud och hjarta lite. Men det kanns som att jag alltid kommer fram till samma javla svar. Jag gillar att ligga och titta pa klockan, eller vanta lange pa en buss t.ex. Det kanns bra nar tiden gar, da vet jag att det ar en sekund eller en minut narmare den dagen nar jag inte langre tanker pa Jens 24-7.

Idag var vadret mindre bra, sa jag kilade till marknaden lite latt och tittade pa hundra handvaskor, sjalar, strumpor, skivor och tavlor. Men vad ska jag med sant till? haha.

You may say I`m a dreamer,
but I`m not the only one
I hope some day yo will join us...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0