Vart tog den tjugonde cigaretten vägen?

Idag köpte jag ett helt vanligt Marlboro Light på konsum i Mjölby. (Där någon hade tappat ut en hel pall med glögg-flaskor, så det luktade jul ända ut på gatan)

När jag skulle öppna mitt cigg-paket så var det plastat runt sådär som vanligt, men sen när jag skulle rycka bort den där silver-grejen ni vet, så satt den löst. Den var redan avryckt. Och så fattades det en cigarett i paketet.

Har någon alltså varit å röksugen så denne tog en cigarett innan den sista plasten sattes runt paketet? Konstigt är det, och tänk att just det paketet hamnade i just Konsum i mjölby och sen just i min hand.

Jag undrar så vem som rökte den där cigaretten.

Kommentarer
Postat av: åsa

dellen, marlboro har gått över t 19-pack så de kanske skulle va så..

2009-10-29 @ 20:13:21
Postat av: Anonym

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.238098-cigaretten-som-forsvann

2009-10-29 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0