vad hade socialen sagt?

Idag skulle jag laga mat hemma hos mamma och var sjukt nära på att lägga kokablad i grytan istället för lagerblad.
Hela kokabusken är narkotikaklassad, vilket innebär att mamma alltså har smugglat in det från peru. Bara för att hon tycker det är "häftigt att ha" Denna information nådde Linn, en vän som jag känt nästan lika länge som jag känt mig själv. Så här skriver Linn på msn:

L säger:
vilken bra förebild hon är
jag minns när du var mindre och inte ville planka in men monica tvingade oss
hah
Ellen säger:
Men fy, vad hemskt det låter. haha
L säger:
'här, smit under här lite snabbt'  men mamma!!! 'seså kom nu'
det var ju typ så
L säger:
vilken bra förebild hon är
jag minns när du var mindre och inte ville planka in men monica tvingade oss
hah
Ellen säger:
Men fy, vad hemskt det låter. haha
L säger:
'här, smit under här lite snabbt'  men mamma!!! 'seså kom nu'
det var ju typ så

Och jag tänker lite lätt: Vad hade folk sagt om dom vetat om det här. Känner man inte min underbara mamma så kan det ju missuppfattas utav bara fan.

Så kommer jag att tänka på det här med ipred-lagen och sitter nästan och väntar på att polisen ska knacka på dörren. Spärra in både mig, mamma och kokabladen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

polisen läser också bloggar :)

2009-10-08 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0