svara, svaaaarrrraaaa, svaaaaAAArrRARRAraraa

Idag har jag haft "Söka jobb på Svalbard"-tema. Jag sökte en himla massa restaurangjobb och nu vill jag att dom ska svara. nu på en sekund.
Sen ringde det såklart en kille från ett jobb jag sökt i Lkpg och sa "ring tillbaka på bla, bla, bla" och det måste jag liksom göra snart. Men jag vill ju inte ha det jobbet, inte lika mycket som jag vill till Svalbard. Så jag går här och tänker "Jag ringer efter jag rökt." "Jag ringer efter jag druckigt kaffe" Allt sånt bara för att Svalbards alla alla restauranger ska hinna före. Men dom är ju tydligen långsammast i hela världen, alternativt så har dom inte läst alla mail eller så har dom redan dissat mig.
Så nu ska jag ta en cigg till, ge ödet en sista chans att visa mig att det är i Svalbard jag ska möta vintern!
Såhär fint skulle det ju vara:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0