Platens.

Yes, igår kände jag och elinelin in platens. Det var riktigt kul, faktiskt. Jag var lika chockad varje gång som bartendern sa priset på drinkarna, för det var halva priset i baren. "56 bara? För en sexa!" Som en öl, typ. En dyr öl.
Sitter och minnespuslar lite och kom på att när det var som längst kö till tjejernas toa, och alla var som mest kissnödiga, så låste jag upp en toa, som hade varit låst i hundra år, utifrån och då satt det en brudjävel och pratade i telefonen. men toastolen som stol! Locket nere och allt. allt jag sa var "Men, men, men, men, men. Hur tänkte du? Men hur tänkte du?"

Idag ska jag ut till pappi tror jag. Sån där härlig bakfylla när allt är fint. Man vill vara ute och känna in hösten.

Igår när mamma Monica såg att jag skulle gå ut i bara leggings (Inte bara såklart, jag hade ju tröja också) så skickade hon med mig ett par blåa täckbyxor som jag skulle ha när vi gick från tåget till krogen och från tåget och hem. Och åter igen blev jag fem år gammal.
Glömde dock att använda byxorna.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tror faktisk jag ska börja gå ut på onsdagar jämnt, istället för lördagar, underbart när man kan dricka gott istället för blask-öl.

2009-10-29 @ 12:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0