Onsdagen den tjugoförsta oktober tjugohundranio

Den här veckan har jag hängt på mammas kontor. Jag går upp typ vid åtta, äter frukost, duschar, gör mig i ordning och sen åker jag iväg (eventuellt går, beroende på väder) Precis som att jag går till ett riktigt jobb. Sen brukar det vara lunchdags vid ett och orkar jag, så åker jag tillbaka till kontoret efter lunch också.
Fast när jag väl är på kontoret så har jag inte så mycket att göra. Jag kollar ams.se och konstaterar att det inte kommit in några nya jobb och sen kollar jag facebook, bloggar och allt det där, Mailen kollas ungefär 200 gånger varje timma för att se om jag fått något härligt Svalbard-svar. Hoppet är ju det sista som lämnar människan.

Såhär ser jag ut, där jag sitter och tittar ut över  fikande Mjölbybor som envisas med att sitta ute, trots att det är görkallt.

Man ser nästan på näsan att den är alldeles görfull med härligheter.

Jag fick en sån himla fin plånbok av frest när vi var i örebro i helgen. jag har gått och ojat mig så länge över hur fin den var, när frest hade den som sin. Och sen Vips - så hade hon en ny plånbok och då fick jag hennes gamla fina.
Den har jag flyttat in i nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0