Men kom då!

Nu har det känts som jag har haft början till feber två kvällar i rad. Men varje morgon känns det som bortblåst. Nu börjar jag dock få ont i halsen, så det kommer väl lagom till helgen tänker jag. Det som ska bli en sån fin helg, lugn lite febern!

En fin dag! Jag bjöd mamma på falukorv och sen gick jag, Marie och Alfred en promenad runt Boxholm. Sen åkte jag till Elinelin och vi kollade på Johan Falk. Helt galet, vilket hysteri vi fick där ett tag. Igenom hela Mjölby för att få tag i rätt filmer, men nu är dom sedda, alla alla. Det är lite tomt utan dom nästan.

Sen är det konstigt med hjärnan, den är tydligen gör van att inte tänka på någon annan än en specifik människa. Och så fort den vill tänka på en helt annan så känns det alldeles förbjudet i hela kroppen. Så ibland får jag lugna hjärnan lite och tänka: "Såja, det går så bra. Tänk du lite som du vill. Ingen fara, såååja" Och då känns det fint, helt plötsligt, att den vågar tänka på en annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0