Mammas kontor

Idag tänkte jag att jag skulle följa med mamma till hennes kontor och sitta där och styra upp mitt liv. Komma på allt roligt jag ska göra och sånt där.
Mamma har kontor i ett kontorshotell mitt i Mjölby centrum så det är ganska mycket folk som rör sig, vilket är mysigt!
Vi började med att fika, vi drack kaffe i säkert en halvtimma. Sen skulle jag sätta igång med mitt liv och då helt plötsligt fick min dator för sig att den var en strobe, ni vet en sån där lampa som blinkar så man nästan får epilepsi när man dansar.
Den blinkade utav bara tusan och jag blev helt cp i hela huvuet. Så mammi sa att jag skulle gå ner med den till Media Center, så dom kunde laga min fina dator. Men gissa vad dom gjorde? DÖMDE UT DEN! Min fina, fina dator som har bott överallt i hela Sverige, nästan. Den har bott i Boxholm, i Malmö, Halmstad, Kungsholmen, Jakan, Midsommarkransen, Solna, Telefonplan, Mjölby, Falsterbo, Åre. Ja, den har varit i stort sätt överallt, där jag har varit. Och han bara dömde ut den, på en sekund. "Ja, i värsta fall får man skicka den på service, till HP. Och det gör man liksom bara inte. Inte med en så gammal dator" Du kan vara gammal, gubbe.
Så då fick jag ta över mammas dator istället och lyckades självklart hitta en himla massa roliga kort från långt tillbaks. Så jag fastnade lite där och nu fastnade jag ju tydligen här. Men snart så, snart ska jag reda ut mitt liv. 
Men nu är det ju bara en timma till lunch, jisses. 

Så här fint sitter det på mammas kontor: 
 

Ps. Budskapet gick kanske inte ända fram hos en del (läs Limpan :) ang. förra inlägget, om Åkesson. Jag vill bara poängtera att självklart så tycker jag att artikeln är negativ. Vem gör inte det? Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0