Mamma Monica och kändisarna

Jag sitter och letar igenom min mammas dator i jakt på roliga bilder från svunna tider. Efter en hel del tittande så inser jag snart att min mamma har tydligen något speciellt öga för kändisar. Hon gillar dom kanske, helt enkelt.


Eller är hon rent av vän med dom? Ett hemligt liv vid sidan av sitt eget? jag funderar på att ge ut en bok "Min mamma och kändisarna" Eventuellt göra en kallender åt henne att använda under 2010.

Sen kan jag inte låta bli att undra hur människan, som bosatte sig ovanför mamma, tänkte när hon tydligen gav sin son en studsboll som han snart studsar sönder golvet med. Är det kanske ett bowlingklot?

Se förresten på min födelsedagstårta som min syster bakade åt mig för tre år sedan, eller är det en daim-pizza? Ingen vet riktigt, och hela familjen undrar än idag.


Kommentarer
Postat av: Linn

Din mama kanske rentav är kändis?

2009-10-01 @ 17:02:52
Postat av: Ellen

Mamma är ju Malin Baryard vet du väl. :)

2009-10-01 @ 17:07:56
Postat av: frest

ja men på 3 av bilderna har hon ju samma outfit,, va är det för kändisfest hon har kännt in mammi??=) spännande!!

å som sagt hon är nog en kändis själv..

2009-10-01 @ 18:04:02
Postat av: Elin

Men visst är det väl Oruph på ett av korten!? Vill me träffa han ju, va sjukt kär i honom som liten. Hälsa mor din att jag är avundsjuk som bara den!!!!

2009-10-01 @ 18:15:35
Postat av: Linn

Är det mamma? Ja...eller? Ja, det är mamma...eller det är ju Malin?

2009-10-01 @ 19:54:14
Postat av: Carro

Det fattas några bilder... Den på Mammi och Peter Settman, och visst har hon en med Idola också? För att inte tala om den med Peter Stormare från bokmässan förra året. Hon lockande Stormare med champagne har jag för mig.



Fyller år snart förresten... Trettio stycken faktiskt, och då vill jag gärna ha en hembakad daimpizza....

2009-10-06 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0