Klara Zimmergren

varje dag, hela veckan så har Klara Zimmergren pratat i P1 klockan 15.03. Vilken fantastisk tid att lägga programmet på. Då ser jag till att jag har ätit min lunch (som mamma lagt i en låda i kylen nu när hon är i Åre, tragiskt nog) och jag ser även till att kaffet är upphällt i muggen och så unnar jag mig en chokladbit, eller två. För precis så hade Vivika Andebratt gjort.
Sen börjar det. Och det finns ju inget tvivel längre, inget tvivel alls om var ifrån detta sätt att tala, (som bl.a. Jag, frest, drömmen, Krillan, Cissi, Hanna, Elin och flera till använder sig av) kommer ifrån. Vi skulle fan ha kunnat vara manusförfattare till programmet, allihop.

Och vad händer idag då? Jo, då dyker Augustifamiljen upp i studion.. och vips så fattas det bara två personer (Håkan själv och såklart Mia) För att alla mina media-favoriter skulle figurera i samma studio.
Vill ni lyssna? Det vore dumt annars! klicka er vidare här: http://www.sr.se/sida/default.aspx?ProgramId=3621

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0