En lördag förmmiddag

Det är Karlsson på taket på barnkanalen och när jag var liten så var jag så ARG på Lillebrors familj som höll på och sa att Karlsson inte fanns. Och jag blev så arg varenda gång dom nästan såg karlsson, eller då han hann i väg i sista sekunden. 
Idag när jag återigen såg ett avsnitt av det så förstod jag helt plötsligt hur allt låg till. Är inte det vuxenpoäng om nåt?

Sen verkar det som att Vattenhålet är mitt nya stammis-hak. två fredagar i rad nu, det måste få ett slut. Men det var en kul gårdag, trots utbudet av ställen. Jag undrar fortfarande var dom där görhäftiga, typ jamaicanerna, kom ifrån. lite otippat.

Ikväll är det "Årets fest" på schemat och kvartingen har legat i frysen hela natten, så nu är vi laddade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0