Stockholm

Ja, då var man här då. Fint!

Jag vet inte om Ni alla alla minns att jag tjatade om en hane på Åhléns ett tag. Det var så att jag, för två år sen kanske, skulle ta mig in till stan för att köpa första säsongen av Mia och Klara. Jag var så där parantes-bakfull som bara jag blir, och osminkad och allmänt ocharmig. Iaf, så lyckades jag få fatt i rätt dvd och staplade mig fram till kassan, lätt framåtlutad. "Men gud, det här som är så roligt! Har du sett det? Den bästa scenen är den med Rolle när han säger "Garaget till Dammiddan, Garaget till dammiddan" Vet du vilken scen jag menar?"
Vem sjutton talar med mig, jag ser ju säkert ut som en pundare. Tänkte jag och började sakta titta uppåt mot kassan där rösten kom ifrån. Och där stod en av de snyggaste varelser jag någonsin sett tror jag. En hane alldeles precis i min smak. "OCH JAG SOM SER UT SOM SKIT" hann jag tänka innan jag log lite lätt och betalade min dvd. vaggade ut från Åhléns i sakta mak.
Varför tar jag nu upp detta igen? Jo, det ska jag tala om för er. För idag gick vi in på Åhléns för att köpa andra säsongen av Mia och Klara. Och vem står i kassan, om inte samma hane! Ett tecken! Synd bara att han tydligen glömt bort vårat moment och behandlade mig som vilken kund som helst, och inte alls som den själsfrände jag faktiskt är.
"Hej. Det blir 199. Tack, adjö" Ska han spela svår, tänker jag?

Fast när jag kom hem med dvdn så funkade inte första skiva. Jag måste alltså tillbaka. Fantastiskt, det är då det kommer hända. Det är då han kommer fria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0