Stockholm

Vilka fina dagar jag har i Stockholm. Har faktiskt inte riktigt bestämt när det blir dags för hemfärd än, men antagligen tisdag.

Igår var det inflyttningsfest i Midsommarkransen och kära nån, vilken fest sen! Den avslutades på Strand vid Hornstull på kuddar med gratisöl. En trångsynt stackars Falun-bo och en Ellen som dundrade rakt in i ett bord, så låret är stenhårt idag. Men kul var det. Jag var ganska ond på Drömmen, som kanske drack några öl för mycket, men det görs bara av ren och klar kärlek, såklart.

Idag var det jag som kastade upp på morgonen, konstigt nog. Tji, fick man. Några timmar i soffan med sushi och DHW sen åkte jag till Carro och Gustaf och kollade på fantastiskt underlig skräckfilm. "Drag Me To Hell" hette skiten och jag och Gustaf satt fnissandes, nästan likt fågelholkar av förundran, med en livrädd Caroline emellan oss. Fina, fina syster!

Nu är jag själv i Solna då Drömmen har turen att ha en hane som säkerligen klappar på henne i detta nu. Jag vill också ha en klapp! Fast inte av Lucas, no offence.
Jag har faktiskt två span (tre om man räknar med Idol-Ola, då inser ni kanske ungefär på vilken nivå det ligger) :)

Imorgon ska jag känna in Cissi med flera. Känn in!


Såhär hade det kunnat se ut igår, om inte bilden hade varit tagen för flera helger sen. Men det var denna duo iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0