Sammanbrott på grund av en virtuell löksoppa.

Saker på facebook som får mig att fnissa lite i hjärtat är dessa tre:

* Att jag är med i gruppen "Lägg ner Takida" - Jag går nästan aldrig med i grupper. Men det känns så härligt att jag tycker så illa om dom så att jag önskar att dom läggs ner. Jag ser mig själv framför mig på fester eller liknande "Lägg ner skiten". Varje gång de spelas på radio tänker jag "Lägg ner skiten" och sen fnissar jag.

* Att Cissi Ramsby är servitris i mitt café (som jag för övrigt blivit besatt av) Jag ser det framför mig som att det vore på riktigt. Cissi...servera! Och ibland skriker jag högt här hemma "SERVERA MATEN DÅ FÖR FAN CISSI!" och så fnissar jag, igen.

* Att jag är med i gruppen "Genom Göteborg för Håkan Hellström" Vilket innebär att jag ska gå runt i Göteborg en hel dag för att hedra Håkan Hellström. Inte bara det..håll i er: Jag har även varit med och DISKUTERAT vilken väg vi ska gå. Vilka guldkorn vi inte får missa. Det här är så roligt så jag inte riktigt kan vara still när jag berättar det för någon. Jag fnissar otroligt mycket över det här. Ska jag GÅ för Håkan Hellström? Kära nån.


 Idag bröt jag för övrig ihop här hemma för att datorn hängde sig PRECIS när jag skulle ta av löksoppan av spisen (återigen i mitt facebook-café) Så den blev förstörd och jag skällde ut datorn efter noter.
- För jag är ju jävligt stabil psykist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0