Praktik

Nu ringde mamma här och frågade om jag ville sätta mig in lite i hur företaget fungerar (kan vara görbra, eftersom jag aldrig vet vad jag ska svara när folk frågar "Vad gör dina föräldrar")
Så imorgon och på fredag kommer jag vara i tranås och praktisera. Med vad vet jag inte alls, men det ska bli kul! Två stycken av de anställda kommer sluta inom kort (varav den ena har utbildning och hela faderullan, så den tjänsten är ju inte aktuell) men den andra tjejen jobbar med löner och fakturering. Så det är väl det jag ska sätta mig in lite mer i.

Lite allt-i-allo på ett kontor. Det är ju precis vad jag vill vara när jag blir stor! Gå till ett kontor, det verkar så mysigt.

Snart Linköping med Elinelin. Presenten till Carro ska inhandlas och bilder kommer (dock inte på presenten då hon läser här) Men kameran ska med, såklart!


Kommentarer
Postat av: Jen

Gött då kan ju P söka det andra jobbet så kommer ni bli värsta coola kontoret!

2009-11-18 @ 15:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0