Platens och framtid.

I onsdag var jag och Elinelin på platens i Linköping. Det var kul, som vanligt. (Eller som det har varit de två ggr vi nu varit där)


Vi tjuvåkte på tåget (en station iaf) och Elin vet hur man dricker vin på tåget.


Det här var de enda bilderna som blev den kvällen, vad tokigt.

Sen börjar framtiden lägga sig till rätta framför mina fötter. Det blir plugg, men inte nåt av de jag sökt. Utan antagligen nån form av ekonomi. Blir det inte nu till våren så får det väl bli till hösten, så kanske jag måste till Svalbard i vår helt enkelt, men det där får ödet bestämma, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ekonomi alltså? Det låter väl klurigt o bra. Du kommer säkert att få nobelpriset ngn dag!

2009-11-27 @ 15:58:09
Postat av: Ellen

Jag ska göra allt som står i min makt för att din vision ska gå i uppfyllelse jenny! Ett nobelpris är inte fy skam att ha på hyllan.

2009-11-27 @ 20:15:49
Postat av: Jenny

Haha låt mig styra över din framtid. Jag är ju så bra på att ta hand om min egen!

2009-12-01 @ 23:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0