Och så har det blivit måndag.

Jag tackade nej till jobbet, så nu tänker vi inte mer på det. Jen - bra råd där. Jag tänkte precis i samma banor.

Idag har jag mysfikat med Cissi, Elin och Hanna på Mineur i gamla stan. Fantastiskt fint! Soffor som man sitter som en gud i och härliga diskussioner om det där med vem som gör nya pengar, om man helt plötsligt ska göra 100 000 nya kronor och hur man då får in dom i omlopp. Man kan väl inte bara ge dom till banken? Vems blir dom då? Så vet ni svaret på det, så svara gärna. 118100 missuppfattade helt och hållet. I vilket fall är det en fantastisk trio det där fikasällskapet.

Sen är det konstigt det där hur man helt plötsligt inser att man inte alls har lika roligt ihop med folk som man tidigare har roligast med, hur man nästan tänker "Hur tänkte jag". Och har man lite översikt så har ju egentligen ingenting förändrats. Då är det väl jag då. Som har förändrats tänker jag.

Nu är jag hos allra käraste syster och här ska det sovas alldeles nu. Imorgon lämnar jag Stockholm, med blandade känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0