Lööördag. Körslaget.

Igår blev det visst Linköping, för hela slanten. Jag och Elinelin sov i Linköping och eftersom jag somnar först av alla alla så fick jag en fin plats i sängen, medan Elin delade på en liten liten soffplats.
Sen var det så konstig på morgonen, att vakna bredvid en hane som inte alls var den hane jag sovit ihop med i ett års tid. Så då visste inte kroppen hur den skulle reagera riktigt. Det blev alla möjliga känslor på en och samma gång.
Jag fick diagnosen "adhd på bakfyllan" och det stämmer nog ganska bra det där. Var inte still en sekund.

Sen åkte vi hem och då sov jag i ytterligare tre timmar. Nu har jag och Elin ätit görgod mat och tittar på körslaget. Min man ska ju vinna det där, så det är bäst jag tittar. Tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0