Kameran är på G

Nu så, nu har jag letat fram min kamera. Min fina, fina kamera och jag ska börja använda den så där jätte mycket igen. Fota allt, helt enkelt.

Idag kom pappa hem till mamma och mig och vi åt lunch, som en enda stor familj. Sådär som vi brukar göra med julbord och allt. Liksom låtsas om som att ingenting har hänt, som att mamma och pappa inte alls har skilt sig. :)

Pappa tyckte iaf att jag kunde ta en av mammas datorer istället för att önska mig en ny i julklapp. (Till historien hör att mamma har tre datorer. Hon trodde att hon hade en! Jag hittade en dator i en dataväska som var helt fungerande, som hon inte visste om att hon hade. Fantastiskt Monica!)

Vet inte hur många av er som har stenkoll på hur det brukar se ut bakom Minnestad. Syrran vet ju, om inte annat. nu ser det iaf ut såhär:


Där nånstans går den där ridstigen som vi kallade "lilla hundrundan" Den gick inte att hitta! Jag letade och letade och det enda jag hittade efter ett tag var en fästing som kröp runt på min hand. (Det var några månader sen bilden togs) Sen råkade jag tappa ner fästingen i ärmen och hittade den aldrig mer. Hela jag ville duscha. Usch.

Nu ska jag vänta på att klockan blir fem, då ska jag åka till Marie och kameran ska med!

Kommentarer
Postat av: frest

först jo man får skriva både namn å lösen för å se allt fint du skriver, å som du skriver hjärtat, så fritt och härligt!! jag vill veta mer om hanen..:P

puss

2009-11-17 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0