En helt vanlig onsdag i Mjölby


Hemma hos Elin sitter man så fantastiskt nära Konsum. Så då kan man kila ner och köpa lösgodis för 4,90:-/hg


Så här brukar vi sitta i Soffan och titta på Svenska kriminalserier. Idag såg vi två stycken Beckfilmer. Fast dom där gamla härliga med Gösta Ekman. Jag gillar Gösta Ekman, han är liten och härlig! Och sen har han gjort så mycket bra tidigare så man blir nästan lite tagen bara av att se honom. (En gång sprang han förbi fönstet på Café Operas bakficka när vi satt och åt. Som högst en meter ifrån mig. Det är den bästa kändisen jag har sett!)

 Sen blev jag allvarlig ett tag och gjorde ögonen stora och munnen liten.
 Sen fick jag se bilden och blev fnittrig över mig själv.

Kommentarer
Postat av: Carro

ehum... Den bästa kändisen du sett? Då måste jag nog påminna dig om hur det egentligen gick till. det var "någon" som var ruskigt besviken på att se en dammig gammal gubbe istället för "Robinson-Robban" eller någon av bröderna Hanson. Bara en liten reminder :)

2009-11-19 @ 14:05:32
Postat av: Ellen

Så var det faktiskt inte alls. Var du ens med? Jag fick för mig att Sofia var med, eller kanske Linn.

Fast jag kom på att den bästa kändisen jag sett är ju såklart Håkan. Hur kunde jag glömma?

2009-11-19 @ 18:20:33
Postat av: Ellen

Så var det faktiskt inte alls. Var du ens med? Jag fick för mig att Sofia var med, eller kanske Linn.

Fast jag kom på att den bästa kändisen jag sett är ju såklart Håkan. Hur kunde jag glömma?

2009-11-19 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0