En fin dag. Jag känner´t

Idag är det en alldeles gör härlig dag. Det känner jag på mig. Eller så bestämmer jag det bara, och så blir det en alldeles gör härlig dag.

Jag ska snart till Daniel, ska njuta av hela resan dit för hur jävla fint är inte Stockholm? Och just Mariatorget, där Daniel bor, ligger lite extra bra till i mitt tycke.
Sen blir det skräckfilm och senare ikväll blir det öl med Cissi m.fl.

Fantastiskt vilken hatkärlek vi känner in, jag och Cissi. smsen rasar in: "Bra att du messar så intensivt så jag får träna på att stå emot kräkreflexer ... Hela du är en jävla könsinfektion"
Fantastiskt.
Ölen ska bli god iaf och jag ska i smyg försöka att krama ihjäl henne, för det vore att göra hela världen en tjänst. :)


Drömmens bild. Drömmens glajjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0