Det går bra nu.

Idag bytte jag till vinterdäck på jeepen. Jag är en jävel på att byta däck, I've learned the hard way. (Har någon missat historien om när jag och Carro satte domkraften fel och den brakade rakt igenom golvet och kom upp nånstans bakom pedalerna inne i bilen?)
Nu är jag iaf en hejare på att byta.


Sen har jag ätit skumtomtar, pepparkakor, druckigt julmust och kollat på både Sunes Jul och Mysteriet på Greveholm med Elin. Fy fan va mysigt med jul.

Sen gjorde vi egen tomatsoppa, på Tjetts vis. Recept finner ni här! (Missa inte resten av den sockersöta bloggen)

Imorgon är det första december. Då ska jag ställa klockan på sju, gå upp och fixa fin frukost och sen kolla på julkalendern. För det blir man aldrig för gammal för.

Sen är jag bara himla glad nu, helt utan anledning. Och kanske just därför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0