Ännu lite om helgen.

Men jag dör varenda gång jag ser den här bilden:  jag ser ut som att jag sagt något som mamma Monica skulle kunna ha sagt, det ser liksom ut så på minen. Fantastiskt fult.

Sen framåt kvällen, när mustachen åkte av och mössan likaså, så måste nykomna gäster undrat vad fan det var vi föreställde.

En riktigt bra lördag, synd att den resulterade i sån väldig bakfylleångest både hos Drömmen och Lucky Luke. Jag lider lite med Er. Känner mig ansvarig som festarrangör. Haha. Jag tycker ni ska släppa det, båda två. Fast inte helt, som jag skrev till Drömmen. Kanske är bra att ha en karatefylla i bakhuvudet nästa gång ni ska känna in alkoholen.

Idag är jag alldeles jätte glad. Små glädjeexplotioner i magen då och då, som när man är nykär. Fast utan att det finns nån som kan ha framkallat den effekten på mig. (Nu spelar P3 Sweet Jacky, ujujuj. Vilken höstlåt. Det blir bara bättre och bättre.)

Förresten så träffade jag en gammal klasskompis i lördags. En som inte var någon speciell i skolan. Inte den mobbade, men heller inte den man tittade först på, så att säga. Och vad hade hänt? Jo, då hade han gått och blivit görsnygg, så jag bara gapade när jag såg honom. Jag tror han visste om det lite, för han tittade som att han fick en lite seger. "Hej, Eleonor. Får man gå före i kön" sa han och jag tittade i säkert 10 sekunder innan jag kopplade. Och han njöt av det, det såg man. "Här står jag och är görsnygg" såg man att han tänkte.

Nu ska vi se vad Elinelin har för planer för min tisdag. Och i övermorgon åker jag till Sthlm. Oj, vad jag saknar Stockholm! Synd att Gustaf har fått svinis bara, det blir nog svårt att hänga där med Carro då, tänker jag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men jag skrattar ihjäl mig åt den där bilden, jag borde varit där :)

2009-11-04 @ 12:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0