2010

Om statistiken stämmer, så kommer 2010 bli ett sjuhelvetes roligt år. För det är tydligen vart annat år som gäller för min del.

2006 var så roligt, så jag visste inte var jag skulle sätta foten
2007 sög ganska så jävla hårt
2008 var, om möjligt, ännu mer fantastiskt än 2006
och nu alltså, 2009. Det har varit ett ganska pissigt år egentligen. Inte bara för att det innehöll hjärtesorg, utan för att jag redan i mars var missnöjd med så mycket. Jobb och sånt där skit som man tydligen behöver. Sommaren var bra, många gånger. Men det var en himla massa grubblande mest hela tiden.

2010 kommer bli ett fantastiskt år, jag känner det! Bara två små månader kvar, sen jävlar börjar det!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tror också på 2010! så jävla spännande, var fan är man då tro?!

2009-11-03 @ 12:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0