Ulrika Eleonor Wennerholm

1. Ett namn jag lyssnar till: Ellen
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att det händer grejjer.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag får panik om det inte händer grejjer
4. Detta är jag rädd för: ormar.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: vatten, mat, kaffe
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: gå ner i spagat, vifta på öronen, gå upp sent
7. Detta tycker jag om att göra: Vara utan krav och måsten, umgås med vänner, Ta dagen som den kommer.
8. Detta vill jag göra just nu: Fly från tankar, krav och måsten
9. Bästa känslan: Lugn, nöjd.
10. Värsta känslan: Inre stress, rädsla
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: självdistans, humor, spontanitet
12. Är du kär just nu: Ja
13. Jag vill gifta mig: Kanske.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: En sista puss, en sista kram o en sista klapp
15. Min käraste ägodel: Jag skiter väl i ägodelar.  
16. Något jag vill ha i present: En miljon kronor och ett gött jobb.
17. Detta har jag på mig just nu: Pyjamasbyxor med hål i grenen och hårfärgsfläckar, raggsockar, svart linne, bh, trosor, tofs.
18. Favoritkläder: Jag skiter väl i kläder
19. Favoritdjur: Häst
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hanson o Prodigy
21. Favoritlåt för tillfället: Salem Al Fakir - Astronaut
22. Skola - roligaste ämne: Då tyckte jag matte
23. Stjärntecken: Vädur
24. En bok jag gillar: Cindy o Glory, fortare Glory, Glory i fara. :D
25. En film jag gillar: Eternal sunshine of the spotless mind
26. TV-program jag gillar: Lost
27. Favoritdoft: Jag skiter väl i dofter?
28. Detta äter jag gärna: något stort och länge
29. Dricker helst: vatten
30. Favoritgodis: blandgodis
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Falsterbo. Jag kräver inte mycket
32. Färg på mina ögon: brun/grön tror jag. ser dom sällan
33. Min längd: 179.5 cm
34. Jag tror på: Håkan
35. Jag spelar: dum
36. Person jag beundrar: Alla dessa fantastiska djävlar. Jag ska göra en lista åt er en vacker dag.
37. Så här bor jag: I lägenhet vis Telefonplan med Jens och Ansi o grabbarna
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Har nog inte en krukväxt
39. Det här tänder mig: Djur och barn
40. Det här gör mig avtänd: fylla
41. Favoritfärg: Jag skiter väl i färger
42. Favoritord: alla dessa klassiker "Alla alla" "fresta" "GÖR GÄRNA DET" det finns mycket att välja bland
43. En hemlighet jag vet: Att citronvatten på konc. är godsare än citronvatten på riktiga citroner.
44. Bästa present jag fått: Ansi 
45. Senast köpta skiva: Köper ju tyvärr sällan. Men tror det var kanske Krunegårds, eller vapnet.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Jag skiter väl i utseendet 
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: som sgat.
48. Udda förmåga/egenskap: Pratar rövarspråket som fan, kan slicka mig på nästippen.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: endagsslända.

Kommentarer
Postat av: Linn

Vem kan rida glory? glorys rival ;)

2009-05-09 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0