spontan onsdag.

Då satt man på Kungsholmen hos Krillan med ett glas rött i näven (eller självklart på bordet i skrivande stund) Martin ringde och frågade "Blir det nån utgång, eller iaf förfest ikväll" Jag lovade att vi skulle fatta beslut. La på luren, tittade på Krillan, båda nickade: "Vi kör" så Minna o Cissi, jag, Krillan, Pat, Martin och möjligen någon mer hane ska ut och göra Stockholm. Min ekonomiska situation är 0.0, men jag har iaf förberett alla på det och dom verkar ändå vilja gå ut, så vad ska man göra? Det är bara att hänga med.

Det är i stunder som denna det brukar bli roligast, allt bestämt på en halv minut. Jag gillart.


Kommentarer
Postat av: frest

bara rätt! det är du värd! nu när ansi har gått bort å jens är i öster:)

2009-05-21 @ 02:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0