Smått o gott från vinden.

Okej. Jag hittade en dagbok från 1999 (När jag var fjorton) och det som är så fantastiskt är att jag skrev varenda jäkla dag. Jag kan alltså gå tillbaka o se vad jag gjorde för exakt 10 år sen. Och jag tänkte dela med mig av min fjortisperiod. För att inte skriva någon, förutom mig själv, på näsas så kan det hända att vissa namn uteblir.

12/5 1999
Rederiet
Igår när jag hade gått och lagt mig ringde det. Det var Björn som sa att jag och Linn skulle vara statister i rederiet på måndag!!
VI är lediga på fredag!
Jag red Minus, han var skitgullig. Jag hoppade ett hinder.
Pappa o jag var ensamma hemma.
//E.W


Mer kommer, tro mig!
Sen lovade jag ju att bjuda på några härliga kort från forna tider. 

Först ut har vi Marie. Hon posar sig sönder och samman:
               


Näst ut har vi det härliga "hångla-bakom-soffa-paret" Gissa vilka!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Men hur mycket älskar jag din blogg? Hur mycket som helst tydligen! Fantastiskt att hitta Rederiet minne! Jag tror inte att du förstår vad din blogg gjort för mig idag? Jag hade en sån piss dag men nu när jag fick min dagliga dos av Ellen så känns allt bra igen!

2009-05-13 @ 10:55:36
Postat av: Jen

Men herregud.. aldrig sett det där kortet.. Var är det ifrån?

2009-05-13 @ 14:32:35
Postat av: Ellen

det är Maries kort. Bakom soffan hemma hos Micke o Elisabeth, en fest nångång för längesen.

2009-05-13 @ 17:44:38
Postat av: Pernilla

jag hänger inte med. Trodde att det först var jag och ..nån? Men det är ju...ja. just de... och VEM FAN E MANNEN?

2009-05-14 @ 01:55:42
Postat av: Ellen

det är ju sambergaflicka. O sen ägaren till ACYn. Ser du med skinkorna eller?

2009-05-14 @ 11:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0