Ska det vara på det viset?

Jag försöker bita ihop och tänka att "Så farligt är det inte."
Jag försöker tänka på Jens för att bli glad, lyssna på Håkan för att bli glad, tänka på sommaren för att bli glad, tänka på hur bra helgen var för att bli glad. Men det går inte. Så fort jag tänker på var jag befinner mig så vill jag storgråta. Jag vill slänga mig ner som ett barn på marken och slå nävarna i golvet och skrika tills mamma kommer och lyfter upp mig, klappar mig över håret och säger "såja, det kommer bli bra"

Det kan fan inte var värt det att känna så här. Speciellt inte när det ger mig runt 8000 kronor varje månad, då är det absolut inte värt det.

Nu är det fan på riktigt, jag måste härifrån. Om det så är till Norge jag måste åka, så måste jag ha ett nytt jobb. Jag hann tillomed söka ett samtidigt som jag åt frukost. Men vad gör man när det finns 3000 jobb i HELA stockholm. Det är inte bara jag som är på jakt efter jobb direkt.

Så snälla vänner, fiender, föräldrar, okända. Har ni ens minsta lilla jobb. Just let me know! För jag går ner mig totalt här.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hitta ngn rolig kurs att plugga!?Egentlgen försent men de brukar ju inte vara så kräsna! Bra gjort att ta tag i det vännen! STÅ UT ett tag till!

2009-05-05 @ 17:55:58
Postat av: Jen

Säg upp dig.. Fatta vad skönt det blir sen och så åker du iväg o pluggar franska i frankrike eller spanska i spanien.. CSN betalar och du får ett andningshål! Jag har inte heller något jobb i sommar.. Inte speciellt kul men det är fan omöjligt att få ett jobb.. Kram Jenny

2009-05-06 @ 10:49:17
Postat av: Ellen

Jag är så nära att göra det, att bara gå in till chefen o säga upp mig. Men jag avvaktar lite så får vi se. Ska du vara i Boxholm i sommar Jen? Jag börjar fundera på det. Billigt o bra!

2009-05-06 @ 11:45:09
Postat av: frest!

men vadå nu är jag ouppdaterad,, drar du inte in någe cash på det där stället längre,,??? hmm jag har jobb till den 18 juni,´sen är de slutt!!! men du tänk på att du sa ju få betlat semester i sommar,även om det är lite pengar så är det iaf pengar du får för å sitta still i solen=)

å då kan vi göra det ihop!! när jag är utan jobb.igen=) kram

2009-05-06 @ 15:00:50
Postat av: Jen

Jag kommer att vara väldigt mycket i Boxholm som det ser ut nu.. Fick nej från mitt sista hopp igår så nu är det ett faktum att jag är arbetslös i sommar..

2009-05-07 @ 10:14:06
Postat av: Ellen

Du o jag Jen. Du o Jag. Iofs har jag storplaner med Lasso, jag lär återkomma om det skulle gå vägen. Det är en jäkla massa is inblandat och kanske Sveriges alla festivaler.

2009-05-07 @ 15:42:29
Postat av: Jen

Jaha jaha.. Jag hade ju också planer med lasso.. hon är min ;)

2009-05-07 @ 19:14:59
Postat av: Ellen

Det där får du ta med henne, har hon dubbelbokat sig så får hon jobba häcken av sig. Men det kan hon behöva.

2009-05-07 @ 23:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0