R.I.P Ansi.

Igår matade jag fiskarna, Jens sa: "Du får inte ge dom sådär mycket, dom kommer att dö!" 
Och vad händer? Jo, Ansi kastar in handduken och ligger o stirrar rakt ner i botten idag när jag skulle ge mig på ännu en matning. Hon är död. Och jag är världens sämsta djurägare som inte ens kan hålla liv i en fisk!

Stackars, stackars Ansi hon var ju bara ett boarn, typ. Eller hon blev min den 14e februari, så det blir ju lite drygt tre månader. Det är fan inte katigt. 

Eftersom Jens är i Tallin fick jag gå igenom begravningscermoni och dylikt ensam, men jag kastar upp en bild här så ni alla får se hur hon simmar iväg mot nya äventyr. 

¨

R.I.P hjärtat!

Kommentarer
Postat av: frest

det där klara du ju galant! bra dellen!RIP ansi!

2009-05-20 @ 08:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0