Nu

Alldeles just nu...

...Äter en stor amerikan 500 köttbullar på Söndagsparty. Han ska äta tusen säger dom. Det är 17 kilo kött. det innebär att han kommer väga 17 kilo mer när han är klar (Dessutom dricker han 6 liter vatten till det hela) Helt galet! !7 kilo köttbullar det som är så äckligt. O vad han ska lukta äckligt sen, hela han lär ju svettas kött. 

...spelar Jens poker och det går hur bra som helst tydligen. Man kan säga att han är i SM-final. Fast egentligen så ligger han trea i uttagningen till turneringen om platsen i poker SM. Men va fan, det är väl typ samma sak.

...Har jag jobbångest inför imorgon. jag vill egentlgien aldrig gå och lägga mig, för då är det snart måndag o då är helgen slut. O så måste jag köpa ett batteri till min bankdosa, vilket innebär att jag då måste gå in för att betala hyran, vilket i sin tur leder till att jag inte kommer kunna undgå att se hur lite pengar jag har kvar. Vilket bara kan leda till en sak, Panik. Så för att skjuta på Paniken så går jag aldrig och lägger mig. 

Men det är ett fint Nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0