Mer minnen

Jag skrev ju av en hel dag fel från dagboken. Det är ju visst den 13e idag.

13/5 1999
Torsdag
Idag har jag varit med Linn, vi filmade med Mats och Daniel.
Vi trollade bort oss.
SEN GJORDE VI INGET MERA.......................
Tror jag inte. Vi läste varandras tankar och yrade tills vi somnade.
// E.W


sen har jag orkat mig på scannern. Så se på fan:


Alltså jag dör. Jag dör på Fridas läppar, Pernillas val av placering av hårspänne, Zannas jävla stilbyte och hela Sofia.




Här är det Skänninge Marken, sommarens höjdpunkt. pernilla firar med en 2,8a och Marie har köpt Superman-tischa.





Pernilla och jag är pinsamt uppklädda inför nyårsafton 2001



Häng i mitt rum. känn in allt krams på väggarna. Så mycket som möjligt på så liten plats som möjligt.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag ser ut sådär idag. jag kommer alltid va lammkött. med lite extra kött för varje år..

2009-05-13 @ 18:59:51
Postat av: Pernilla

men JAG döööööööööör!!! hahaha!!

2009-05-14 @ 01:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0