Fler fynd från vinden.


 Alla dessa dagböcker fann jag på vinden, har inte hunnit läsa igenom förrän jag kom till Stockholm och det är fan helt sjukt vad jag skrattat. Ett härligt exempel från tolvåriga Eleonor:

22/4 - Onsdag:
... Tobias har sagt till Lisa att Andreas tycker jag är söt, då blev jag glad! Fast man kan tydligen inte tro på allt Tobias säger, säger Lisa. 

23/4 - torsdag (OBS. Dagen efter!!) så står det bara en sak i dagboken: 


Tur att man föll fort för folk! Jag kan ju inte ens stava killens namn rätt. 

O för er som undrar hur min Rederiet karriär gick så följer det här: 

16/5 1999 - Dax
Idag åkte jag , Linn och mamma till mormor. 
Vi spelade tennis och åt, sen åkte vi pendel vidare till Ewa, Hallon, Karl och Julia. 
Vi har busat och ska snart sova.
Imorgon gäller det!


I Mjölby finns (ev. fanns) det en fotoautomat där många timmar spenderades. Jag hittade några av alla kort.





Kommentarer
Postat av: Kristin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH Andereas!! Jag måste få se mer av denna dagbok!!

2009-05-17 @ 14:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0