En fin-fin helg har hunnits med.

Ja, det var en fin helg. Mycket tack vare vädret och det fina sällskapet. 

Dags att klippa gräset i parken konstaterade jag under solandet. 


På lördagen började vi med att åka till Mälarhöjdens badplats. 


Sen drack vi rött vin i parken


Spontan fest innebär ofta lite udda alkoholhaltiga drycker. Likör dricks här. 


Seb (Zeb?) höjde stämningen som vanligt. 


Här lär sig Seb att fotografera.


Sen åkte vi till Universitetet och gick på gratisfestival och träffade Andy och Fredrik. Jag åt nån konstig maträtt, såg en halv minut av Billie the vision and the dancers (Fast det visste jag såklart inte innan jag noterade avv sångaren var transa och plusade ihop ett och annat.) En försmak på festivalandet i sommar


Idag har vi varit på Solvalla hela dagen, missade dock finalen på Elitloppet.
Jag satsade det sista på travets tröttaste krake - för att satsa det sista på mirakel. (O det är inget jag skriver för att Håkan sa det först. Utan för att jag verkligen satsade mina sista på den kuse som kom sist.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0