Det ordnar sig faktiskt inte alltid.

Jag förstår inte folk som säger "Det ordnar sig ska du se" Det är som att det är ett sätt för dom att säga "Jag lyssnar på dig, bryr mig, men orkar inte lägga energi på dig" Saker o ting ordnar sig ju inte bara. 
Pappa sa "Det känns nog bättre imorgon ska du se" Lätt för honom att komma undan med, men svårt för mig att förlita mig på. 
Jag menar inte att folk ska sätta sig och söka jobb till mig, ringa alla dom känner och ge mig en miljon kronor. Men säg för fan inte att det ordnar sig, för det gör det inte alltid. 

Tänk om det vore så lätt, att saker o ting bara ordnar sig. Av sig självt liksom. Någon ringer en dag "Hej, jag har världens bästa jobb och undrar om du vill jobba här" Triss ringer nästa dag: "Hej, du köpte ingen lott men du vann 25.000 i mån i 25 år"

Okej, det där var ett långskott. Men som sagt, saker och ting ordnar sig inte bara, allt handlar om vad man ser till at göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0