Att städa en vind

Alltså jävlar i havet, vilka nostalgi-kickar det ger att gå igenom hundra olika gamla lådor. Det är tågbiljetter från våran tältvecka i halmstad, kvitton på första piercingen, diplom på paragliding i Cypern, gamla brev och meddelanden från kompisar när man var 16. När varje brev avslutades med "Jagh älskar dig mazzza!!!!" Eller typ så iallafall.
Sen hittar jag ju skapligt mycket kort också, och tur för mig så har pappa scanner. (Synd för er kanske) Men vänta bara, det kommer komma upp alla möjliga gamla godbitar i fotoväg.

Daniel var här en sväng och jag syndade en cigarett, sånt händer, men överlag så har jag slutat. Jag har iaf dragit ner rejält. O så här efter maten sitter jag med en godispåse från Nyköpingsbro (Dom hade 600 sorter att välja på. 600! Helt galet)

Nu ropar pappa, nu är det dags för kaffe, sen tillbaka till Lill-Stugan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pontus äger ju en pokersida, så han har hand om de som har vunnit resa dit via hans sida =) så han kommer nog inte spela så mycket tror jag.

2009-05-11 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0