Att skriva i kapp.

Har ju missat det dära med dagboken från fjortistiden i några dagar. Tänker nu skriva i kapp (Mest för att KRillan sa att det uppskattades som fan. Själv trodde jag mest det var jag som tyckte det var kul) Orkar ni inte med fjortis-mig så skiter ni i det. Kristin - Det här är för dig!


18/5 - 1999
Idag följde jag med Sanna hem efter skolan
Vi gick nästan direkt till dansen
Det var kul för oss gick det inte så bra
Anna var skitsur
Det var jätte varmt ute.
Jag fick veta att LInns farmor är död! Stackars Björn!
// E.W

19/5 - 1999
Idag sa alla att det var en huggorm lös i skolan.
Fast det var det inte.
Efter skolan åkte jag till Mjölby. 
X tilltalade mig för första gången!!!!
Jag köpte ett linne och en BH
Det var dansrepetition oxå!
// E.W

20/5 - 1999
Otursdagen nr.1
Det började med att Marie var sur, fast det gick över, 
det var jätte rolig gympa när jag inte kunde vara med
Jag fick cykla till dansen, drickan i väskan läckte
och skolans uppslagsbok blev blöt.
Jag blev blöt i baken så det såg ut som om jag hade bajsat på mig
och dansen gick dåligt.
//E.W

21/5 - 1999
Idag hände inte så mycket i skolan.
Efter skolan, vid åttatiden åkte jag och Natalie hem till Sofia 
och där var Marie, Sofia, Pernilla, Jenny, Zanna, jag, Frida och Natalie
Vi körde anden i glaset, det var skitskumt!!
Men kul var det. 22.22
//E.W

22/5 - 1999
Idag har jag jobbat vid datorn med Björnar.
Sen red jag och det gick jättebra, jag ville inte sluta.
Jag gjorde stallet oxå, det var ju tråkigt och så men inte farligt.
Nu är Rolf och Ingrid här men inte Anna.
X= DUM I HUVUDET!!! 
//E.W

23/5 - 1999
Idag åkte vi till farmor, det var ql.
Vi var vid kopparverket.
Johan, Niklas, Micke, Kerstin, Ulla, Gunnar, Hans, Viviann, Niklas, Micke, Erik 
och någon mer var där.
Vi sov på Riddarhyttegården. 
//E.W

24/5 - 1999
Idag åkte vi hem från farmor. Jag red, hoppade Minus som
hade av ett hinderstöd sen gick det bra.
När jag skulle till dansen var det bara jag, Emma, Helena och Jenny
som var där. Det var jättekul att dansa, sen jobbade jag med Björnar. 
//E.W

25/5 - 1999
Idag var det dansövning, jag var hos distriktssköterskan.
Jag och Isabella skulle åkt till Liseberg på lördag, men hon 
var tvungen att vara hemma och plugga. Himla PH!!!!
Passion kom trea i travet. 
//E.W

Alltså 21/5 minns jag så väl. Pernilla - 22.22 :)

Kommentarer
Postat av: anna is

Det ÄR uppskattat! Riktigt skitkul faktiskt.. haha.. synd att jag har slängt alla mina dagböcker o tänkt 'de här behöver jag ju inte'.. hade gärna skrattat åt det idag.

2009-05-26 @ 20:44:17
URL: http://nosskasi.blogg.se/
Postat av: Anonym

FONTANELLEN! älskar att du ändrar dig från en dag till en annan. att X först tilltalat dig och sen är karln helt plötsligt dum i huvudet dagen efter. jag dör av skratt. jaaaaej

2009-05-28 @ 22:40:58
Postat av: Ellen

Faktiskt så är det två olika personer bakom X:n. Det andra som är dum i huvudet är en nära vän. Kände att det behöver ju inte skrivas ut här kanske. :) Vem fan är du? Cissi, Krillan?

2009-05-29 @ 10:00:56
Postat av: Kristin

Det har inte varit jag i tidigare kommentarer! Fan va jag älskar detta. Jag som va lite ledsen nyss. Nu gick det över!!

2009-06-01 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0