Arbetslös

Yes. Jag klassar mig nu som arbetslös. Eftersom mitt jobb inte ringer tillbaka när jag ber dom ringa mig så jag kan få säga upp mig försvårar det hela något. Men, men. Förr eller senare ringer dom väl. 

Det är alldeles strålande väder och jag var tvungen att tvinga mig själv in från parken för att inte brännas sönder och samman. 
Så här har mina två veckodagar sett ut: 

Häng vid kajen i Gamla stan med Eileen.

 Vi kände in utsikten vid Monteliusvägen


 Åt jordgubbar och underhölls av Afrikans musik



Idag har jag legat i parken likt detta

Jag läser boken jag gav Jens, innan han har läst den. Får man göra så? 
Och glasögonen, är dom Drömmens? Jag hittade dom bland Jens solglasögon? Har han snott dom? 

Kommentarer
Postat av: dröm.

Dom är mina minsann! Men jag behöver dom inte just nu, så ha dom du.

2009-05-26 @ 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0