Ännu en hyllning till Håkan Hellström

Det är så mycket nu. Det är så mycket citat och verser. "Ge mig en kyss innan du går, att bygga en dröm på" Fan, vi ses snart Håkan!
 
Tills dess sliter jag ut alla dessa Youtubeklipp och varenda jävla textrad som skrivits. Och som vanligt ställer jag mig frågan hur fin är han inte?? och hur mycket mer klarar man? Vissa förstår mig precis. Er andra skiter jag i.

"Han sjunger falskt" "Han snor texter" 
Eran jävla förlust. 

För er andra, ni som förstår. Ja, ni behöver inte ens få det förklarat, ni vet precis vad jag talar om.

Peace and Love 2009 - Ge mig staplande riverdans-steg, för korta byxor, spruckna kavajer, tårar, stora leenden och fint mellanprat. 



Kommentarer
Postat av: frest

men ååå så jag längtar!!!! kommer bli fantastiskt!

2009-06-03 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0