Sommar snart mina vänner!

Nu är det fan dags för sommar snart! bara för att bevisa min längtan bjuder jag här på diverse sommarbilder från tidigare år, allt från 2006 och framåt.


Ge mig följande för tusan!


Öl i plastmugg (Ett äkta sommartecken) i Kungsan!


Stadsfestivaler av olika slag (Piteå Dansar och Ler)


Prideparad


Parkhäng


Stockholm på sommaren!


Förbannat underbara Järvsö.


Förfest på parkbänkar


Konserter på Grönan


Festivalskabb


Balkonghäng


Mariatorget


Falsterbo


Sommarkväll


Tillomed Boxholm lyser på sommaren


Balkongfest till småtimmarna

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag blev chockad! :) Men Guuuud vad jag längtar med!

2009-03-25 @ 17:15:00
Postat av: Ellen

Chockad att jag längtar? Vem fasen gör inte det?? :)

2009-03-25 @ 21:08:33
Postat av: Hanna

Ja, nu är det fan dags för sommar snart! Jag längtar ihjäl mig!!

2009-03-26 @ 12:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0