Nu får det fan va nog.

Bland det värsta jag vet är folk som inte svarar i telefonen. Jag blir helt tok-frustrerad. O folk som inte ringer upp när dom har tvåhundra missade samtal? fattar man inte att det gäller något viktigt?

Förresten så ska jag sluta ringa så sjukt mycket från min telefon, jag ringer fan jämt till allt och alla och uppdaterar om allt möjligt, kollar av lägen och frågar om allas olika problem o dilemman och hur allt går. Nu har jag inte fastpris längre, utan ringer med minuttaxa, så jag tänker inte ringa alls lika mycket längre. Jag har redan smyg-avslutat och man märker ju ganska snabbt vilka som man sysslat med envägskommunikation till. Jag är sällan bitter, egentligen inte nu heller. Men bara så ni vet så kommer jag inte ringa till er alla alla lika mycket längre, för det har jag fan inte råd med.

Hejdå. Ring gärna nångång era djävlar.

Uppdaterar:
Förresten Drömmen så klarar du dig undan, för vi har samma operatör, så dig ringer jag ju utan minuttaxa till. Så dig kommer jag ringa precis lika mycket som vanligt, hur skulle jag annars klara mig?


Kommentarer
Postat av: dröm.

Länge leve Telenor. Puss.

2009-03-24 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0