Milk

Såg filmen om Harvey Milk igår. Vilken kille va! Riktigt bra film, men med den historien vore det konstigt annars. Om det inte vore för honom hade vi kanske inte kommit hälften så långt i HBT-frågan som vi faktiskt gjort. Jag fick lite gay-abstinens. Var håller Daniel hus? O varför är det så långt till Pride-paraden? Jag vill ha sommar nu! Jag vill sitta på Hornsgatan, med en cider i handen och tårar i ögonen när "Stolta föräldrar" går förbi nedanför.



If a bullet should enter my brain, let the bullet destroy every closet door.

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag håller fullständigt med om att det är en riktigt bra film! Se slumdog millionaire också, den är grym!

2009-03-12 @ 19:50:40
Postat av: Ellen

Vi skulle se den igår, hade tankat hem. Men fanskapet funka inte. Ska se till att fixa det snart.

2009-03-13 @ 09:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0