Lördag

Lördagen blir lugn. Tänkte kolla in melodifestivalen och vad det egentligen är för låtar med där. Jens my mens är i Oslo och det är görtomt här, en dag utan att ses och jag klättrar snart på väggarna efter en puss. Galet sånt där, men fint såklart.

Eileen har varit här en sväng, vi pillade i oss hamburgare med mos och tittade på fantastiskt dålig tv.
Funderar över vad som ska stå på menyn ikväll, jag är inte hungrig med sugen på allt. Har gått som en parantes hela förmiddagen, och det tar på krafterna.

En lördag alldeles ensam, jag kan inte komma ihåg när det hände senast? Om det ens har hänt? Lite skönt kanske, fast näe..just nu är jag sällskapssjuk.

Ha en fin lördag mina vänner! (Ta Sivans med storm. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0