Högst i näringskedjan

Något gnager mig, men jag kan inte sätta fingret på det. Jag känner igen känslan och är lite rädd för att det ska bli en "favorit i repris" 2007.

Idag ska jag hälsa på Krillan, som ligger på sjukhus, stackars. Jag har redan städat och ska snart tvätta. Sen blir det julklappsfixning till mamma (några veckor för sent) Det gäller att hålla sig sysselsatt, gott folk.

Förresten så fick jag en alldeles fantastisk hemsida skickad till mig. Nicolas Carlborg, en helskön Boxholmare skriver egna låtar och har kanske världens finaste hemsida? Á la Skunk.nu 1999. Kolla in den HÄR. Missa inte att Marie förekommer i texten på senaste hitten!

Nu börjar det bli dags för dagens första Bratwurst! Håll i er.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Herregud. Det första jag måste lyssna på när jag kommer hem!!! :)

2009-03-04 @ 13:39:04
Postat av: Carro

Man blir leende efter att ha tittat på den fantastiska hemsidan!! Leende och varm!

2009-03-04 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0