Han där uppe fortsätter att leverera

Jag är pank just nu. Inte pank som när andra personer säger att dom är panka och sen ändå har en massa pengar i olika gömmor, utan jag är helt och hållet pank. -70 kronor på kontot (okej, tre spänn i plånboken äger jag)
Idag åkte jag en "ny väg" till jobbet, via slussen och sen buss mot Gärdet. När jag slog mig ner på ett säte hittade jag en hunka! Den bara låg där mitt framför näsan på mig. Som att någon hade lagt den där för att dom visste att jag skulle sitta just där och var pank.

Även om jag är pank så kommer nog min hundring gå till ett ciggpaket, för att det är ju ändå en inkomst som jag inte visste jag skulle ha, och då får man väl unna sig, eller?

Kommentarer
Postat av: frest

de är bara å unna sej... gotta dej du de är du värd!;P

2009-03-18 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0