Den omtalade lördagen.

För Er som inte hänger med i svängarna så var det fetfest i lördags för Bengan och jens som har passat på att fylla år tidigare under året. Vi gick ut stenhårt klockan ett, och dom flesta festade nog i över tolv timmar. 
Bilder från spektaklet kommer här: (Klicka på dom, så blir dom stora och tydliga)


   Pokerspel medan vi drack bål i soffan. 



Sen gick vi i samlad trupp till tuben  


       
Efter mycket letande efter rätt väg var det äntligen dags för bowling. kolla så Sjörra tar i! Jag var mest sur för att mitt klot gillade rännan så pass mycket. Drömmen bowlade för första gången någonsin, titta så nöjd hon var!  


Sen var det tillbaka till festen som gällde. 
Då svirade Jens o Bengan om till funktionärer och styrde upp en sjuhelvetes öltävling. 


Jag och Johanna kom sist. Vann gjorde Lisa och Thomas. 



sen var det  Här fiskar Malin Bengan hjälper till



Jag fiskade upp en flaska Fernet och sen är det fasen glest med bilder. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0