Ännu en helg.

Helg igen då. 


  
I fredags var det först fördfest hos Drömmen, sen skulle vi in till stan, råkade missa tåget och skulle slå ihjäl en kvart på en krog alldeles bredvid. Men där blev vi fan kvar resten av kvällen. Det sjöngs kareoke och dansades, och alla var görgamla. Jag hjälpte en alkis upp från gatan utanför och det var ungefär på den nivån det var. Fantastiskt. 


  
Lördagen började ganska slitet. Sen fick jag ett hett tips av syrran att Rom o Cola gicka att dricka utan att bli bakis, så då gick jag upp till Bengan där Jens, Bengan och Sjörra spelade hockey. Så jag gjorde som jag blivit tipsad och drack två rom o cola, spelade liote hockey/fotboll på tvspel och sen åkte vi till Fridhemsplan och spelade biljard. Vissa fullare än andra, jag blev ganska seg efter biljarden och somnade framåt tio på förfesten medans dom andra orkade ut i svängen. 

Nu är det precis söndag och jag lär ju uppdatera mer sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0